TIVIT Interactive: Media consumption and consumer resistance in the new decade

Watch the webinar: Antti Sihvonen from Next Media SRA

Slides in SlideShare.

***

Kuvankaappaus-2012-5-16-kello-20.12.53-150x150

Kuluttajuuden ja median käytön muutos ohjaavat meitä ymmärtämään kuluttajuutta uudella tavalla. Kuluttajaymmärryksen keskiöön nousevatkin kulutukset ääri-ilmiöiden ymmärrys sekä jokapäiväinen kuluttajuus.

Ymmärtämällä kuluttajien arkisia toimia median parissa voimme ymmärtää laajemmalti median roolia jokapäiväisessä elämässämme. Toisaalta lisäämällä ymmärrystä kuluttajuuden ääri-ilmiöistä, kuten kuluttajien vastarinnasta, voimme paremmin ymmärtää myös jokapäiväistä kuluttajuutta.

Kaiken kaikkiaan näiden eri näkökulmien kohtaamispiste tarjoaa meille mahdollisuuden syvempään kuluttajan median käytön ymmärrykseen.

Leave a Reply